Harmor

Nie ma jeszcze oceny Producent: FL Studio

Dostawa elektroniczna: 0,00 zł
Cena sprzedaży brutto: 565,00 zł
Kwota podatku: 105,65 zł
  • Szczegóły produktu
  • Opinie

Przedstawiamy potężny syntezator addytywny/subtraktywny, syntezator graficzny i resyntezator audio, Harmor.

Synteza addytywna/subtraktywna

Niczym młodszy brat Harmless, Harmor napędzany jest potężnym silnikiem syntezy addytywnej.

Jego moduły wydadzą się znajome entuzjastom syntezy subtraktywnej: oscylatory, filtry i phasery. Ponieważ jednak ich działanie przeprowadzone jest za pomocą syntezy addytywnej, oferuję większą swobodę. Nie tylko wybierasz typy, filtrów, rysujesz je!

Potrzebujesz więcej?

Znajdziesz tu więc także wielopunktowy edytor obwiedni, znany z Sytrusa, do którego można przypisać ponad 40 parametrów w dwóch niezależnych częściach. Przez tę samą obwiednię/mapping możesz losowo dobierać parametry lub przypisać je do siły, a nawet precyzyjnie stroić każdy głos unisono niezależnie od pozostałych.
Jednostki procesujące mogą być zaaranżowane w sposób pół-modułowy. Jeśli chcesz procesować jedną z dwóch jednostek filtrów po jednostce „blur”, nie ma problemu.

Synteza graficzna

Ponieważ synteza addytywna nieraz wymaga manipulacji dużą ilością alikwotów (do 500 na głos), bywa trudna w użyciu. Nikt nie byłby w stanie (i nie chciałby) edytować pięciuset obwiedni, ale edycja dwuwymiarowych obrazków jest prosta. Masz dostęp do płaszczyzn gain i pitch, które możesz zmieniać w wybranym przez siebie edytorze graficznym, importować bitmapę, nawet jeśli nie została stworzona z myślą o wykorzystaniu w muzyce, nadal może brzmieć interesująco.

Resynteza audio

Ponieważ Harmor to syntezator addytywny, zdolny jest też do resyntezy plików audio. Reprodukcja będzie wierna, a nie będzie tylko niewyraźnie przypominać oryginał, jak wiele innych syntezatorów addytywnych. Resynteza może być oczywiście regulowana, z możliwością rozciągnięcia czasu, odchylenia tonu i mniej konwencjonalną manipulacją alikwotów.
Oczywiście, rezultat analizy może być przekonwertowany na formę graficzną w celu dalszej obróbki.
 

Wydajny

Synteza addytywna zazwyczaj bardzo obciąża procesor komputera, ale nie dotyczy do silnika Harmor. Jego wydajność zbliżona jest do syntezatorów subtraktywnych. Głosy mogą generować setki harmonicznych równolegle i nadal nie obciążać procesora. Ponieważ obróbka jest wielowątkowa, przydają się dodatkowe rdzenie procesora.
 

Piksele!

Resynteza, synteza graficzna – Harmor ma to wszystko! Zaimportuj fragment audio, rozciągnij go w czasie lub zmień jego ton (z zachowaniem formantu i transjentu). Przekonwertuj następnie na obrazek i edytuj każdą alikwotę niezależnie!
 

Dwuczęściowy

Dwie niezależnie części (lub “warstwy”) umożliwiają jeszcze bardziej złożone dźwięki. Części mogą być importowane z innych ustawień.

 

Efekty specjalne

W sekcji efektów znajdziesz typowe pozycje: distortion, chorus, delay, reverb, jak również potężny Soundgoodizer oparty na silniku Maximusa. Podobnie jak jednostki procesujące, sloty efektów mogą być przearanżowane.
Każda część ma własną ilość miksu efektów.

Wygląda ładnie

Jeśli czegoś nie rozumiesz, spróbuj sobie wyobrazić, jak to działa, to najlepszy sposób nauki. Obserwuj, jak każda alikwota ewoluuje, dzięki wbudowanemu spektrogramowi, obraz wart jest tysiąca słów.

 

 

Wymagania sprzętowe

  • Windows XP (SP2), Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 8.1, Windows 10 - (wersje 32- i 64-bitowe)
  • procesor AMD lub Intel Pentium 3 taktowany z częstotliwością 2 GHz, zgodny z SSE1
  • 512 MB pamięci RAM
  • 30 MB wolnego miejsca na dysku
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectSound lub ASIO

Log in or create an account

fb iconLog in with Facebook